woensdag 25 januari 2017

Lyme en elektrohypersensitiviteit

Daar valt veel over te zeggen. Volgens dr. Klinghardt  (arts, behandelaar van lyme en ontgifting zware metalen) is ehs een van de sleutelsymptomen van Lyme en niet van de zware metaalvergiftiging. In dezelfde video geeft hij aan dat ook de zware metalen een rol spelen bij de ehs, maar blijkbaar ziet hij dat ehs niet als een sleutelsymptoom van de zware metaalvergiftiging.
https://www.youtube.com/watch?v=7t-9930sRBY

>> zie bij 5.45 min.

In het tweede deel van de video neemt dr. Joachim Mutter het woord over. Hij gaat in op de kwikzilververgiftiging die vooral veroorzaakt wordt door amalgaamvullingen. Ik ben bij deze arts in behandeling geweest toen ik in Duitsland woonde. Mede door zijn interventies ben ik er nu veel beter aan toe dan in 2012 toen ik zo ziek ben geworden. Helaas kan hij geen nieuwe patiënten aannemen, hij zit overvol. Maar hij raadt mensen aan zijn boeken te lezen. Hierin staan veel tips hoe je je ziekte kunt behandelen. Ik zou hier geen reclame maken als ik niet zelf zou weten dat zijn aanpak werkt.

Veel elektrogevoelige mensen blijken tevens een chronische lyme te hebben en velen ook een zware metaalvergiftiging. Voor beide zaken geldt dat mensen dit vaak niet weten.
Voor mij is het zo dat ik voor beiden in de prijzen val. Ik werk aan deze beide aspecten van mijn ziek zijn. Helaas is de lyme verergerd sinds ik terug ben in Nederland. Ik ben volop aan het behandelen en merk dat het nu beter gaat. Mijn hoofdbehandeling voor de lyme bestaat uit de Klinghardt Lyme cocktail, daarnaast rizol epsilon en chlorella. Ik ga binnenkort de voorstoffen voor glutathion nemen. Glutathion is een stof die het lichaam in principe zelf voldoende aan kan maken. Maar in geval van een zware metaal vergiftiging en een zware infectie (lyme) is er te weinig glutathion voorhanden. Glutathion is een erg belangrijke stof en speelt o.a. een belangrijke rol in het immuunsysteem en de ontgifting van giftige stoffen.

http://www.klinghardtacademy.com/Lyme-Disease/
http://www.klinghardtacademy.com/Heavy-Metals/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten