woensdag 18 maart 2020

Update bestrijding bacteriën, virussen & co

De lymevereniging meldt bij 'actueel' dat uit onderzoek is gebleken dat er 7 kruidengeneesmiddelen zijn die lyme bacteriën doden, waarbij er 2 uitspringen: https://lymevereniging.nl/2020/02/24/zeven-kruidengeneesmiddelen-kunnen-lyme-bacterien-doden-in-een-reageerbuis/

1. Cryptolepis sanguinolenta
2. Polygonum cuspidatum (Japanse Duizendknoop)


Het onderzoek is hier na te lezen: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fmed.2020.00006/full

De lymeverenging raden lymepatiënten af deze middelen op eigen initiaf te gaan gebruiken. Ik lap dat soort adviezen aan mijn laars. Ik gebruik al jaren kruiden om lyme en andere infectieziekten te bestrijden. En het gaat goed, ik heb weinig lyme klachten. Ze zijn ooit zeer hevig geweest (2012).
Het is voor mij nieuw dat Cryptolepis sanguinolenta een effectieve bacteriedoder is. Ik heb inmiddels de tinctuur besteld.
Zoals altijd moet je heel rustig aan beginnen met kruiden en heel geleidelijk opbouwen. Als je veel zou nemen, sterven veel bacteriën af en is de kans erg groot dat je erg beroerd wordt (Herxheimer reactie).

Ik noem hier niet de leveranciers van de produkten, omdat ik niet aan reclame doe. Via de mail verstuur ik deze leveranciers wel. reddingsboei@gmail.com

Cryptolepis sanguinolenta
wortel Cryptolepis sanguinolenta wordt gebruikt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten