woensdag 3 juni 2020

Eindelijk: hersenen ontgiften geeft geen problemen meer

Over koriandertinctuur, daslooktinctuur en chlorella

Uit urineonderzoeken blijkt dat ik teveel zware en lichte metalen in mijn lijf heb. Er zit een aanzienlijk deel in de hersenen omdat ik amalgaam vullingen heb gehad en ook nog eens op een verkeerde manier al dat amalgaam eruit heb laten halen (dit kan niet worden aangetoond, maar is bij post mortum onderzoek vastgesteld bij mensen die veel amalgaam vullingen hadden). Ik heb ook nog eens de ziekte van Lyme met ws de verschillende coïnfecties. 

Ik heb middel DMPS al vele malen laten injecteren. Daarnaast ook al jaren een intensieve lyme behandeling (kruiden). 

Verschillende artsen waaronder dr. J. Mutter stelt dat hersenen met zware metalen als een antenne voor straling functioneren: ehs kan hierdoor ontstaan. Die zware metalen moeten er dus uit. 

Hersenen kunnen ontgift worden door koriander tinctuur. Mogelijk speelt ook chlorella een rol, maar daar is nog te weinig 'bewijs' voor. Ontgifting bestaat uit 3 onderdelen:
- daslooktinctuur die de extra cellulaire ruimten ontdoet van zware metalen
- chlorella die de zware metalen oppakt en meeneemt via de bloedbaan naar de darmen en daar uitleidt
- koriander die de celwand open zet zodat de zware metalen de extracellulaire ruimten binnen kunnen gaan
- en dan is er weer daslooktinctuur en chlorella nodig om de ontgifting, die als een soort pomp werkt, op gang te houden. 

Ik heb al heel vaak geprobeerd om de koriander tinctuur te gaan gebruiken, wat iedere keer te veel klachten gaf. Ik was alweer begonnen en nu blijkt dat het goed gaat. Ik had wel regelmatige hoofdpijn. Steeds maar gedacht dat dit door de lyme kwam. Maar ws is dit een vraagstuk van de ontgifting van de zware metalen. Waarschijnlijk ontgifte ik te weinig.

Hoe ik daar achter ben gekomen?  

Er zit een ritme in: 's ochtends ontgiften, na ongeveer 3 a 3 1/2 u. ontstaat hoofdpijn die steeds erger wordt. Nadat ik koriander en chlorella heb ingenomen gaat de hoofdpijn langzamerhand weg. Ik heb steeds gedacht dat die hoofdpijn wordt veroorzaakt door lyme, maar de hoofdpijn verdwijnt als ik weer ga ontgiften.  

Een voor de hand liggende verklaring: mijn lijf ontgift nu zelf, op een of andere manier komen die zware metalen vast te zitten die de hoofdpijn veroorzaken. Ik moet dus de pompfunctie gaande houden: vaker op de dag ontgiften, mogelijk wordt dat 4x per dag. De laatste keer voor het slapen gaan. 

Nog een opmerking over chlorella: enkel (helaas) de dure chlorella gebruiken die in een gesloten buizensysteem is gekweekt. Als chlorella in de buitenlucht is gekweekt is die al vervuild met zware metalen die in de lucht zitten (aldus dr. J. Mutter). Heidelberger chlorella, het is een rib uit je lijf. Maar ik ga ervoor.


Chlorella pyrenoidosa aus EU-Zucht Pulver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten