woensdag 21 maart 2018

Elektrogevoeligheid, Lyme en zware metalen

Ik ben bezig met de verwijdering van de zware metalen uit de hersenen. Ik gebruik daar (op advies van dr. Klinghardt) daslooktinctuur, chlorella en koriandertinctuur voor. Klinghardt wijst er ook op dat, indien zware metalen worden verwijderd, de lyme actiever kan worden. Ik merk dit inderdaad en is niet zo'n pretje (meer pijnklachten, meer ehs). Er is hier ook een verklaring voor. Spirocheten (de bacteriƫn die Lyme veroorzaken) beschermen zichzelf met zware metalen waardoor ze minder bereikbaar zijn voor bacteriedodende middelen.

 Lyme is zo'n smerige ziekte die je het moeilijk maakt om door te gaan met behandelingen. De lyme reageert zo sterk op de ongiftende maatregelen dat ik bijv. om de 3 uur 's nachts wakker wordt met hevige gewrichtspijnen. Standaard neem ik dan weer de lyme-medicatie in waardoor die gewrichtspijnen weer verdwijnen.

Aanvulling op 8 april 

Inmiddels lukt het om regelmatig koriander- en bƤrlauchtinctuur en chlorella in te nemen . Ik heb behoorlijke lyme klachten en ben van mening dat de tincturen (gebaseerd op het Buhner protocol) te weinig effectief zijn. Ik ga de lyme behandeling wijzigen en ga de rizol-therapie starten. In principe moet dat op voorschrift van een therapeut. Ik ga dit zelf doen, omdat ik niet naar Duitsland kan, geen geld heb voor een therapeut en ik een tikkeltje eigenwijs ben. De verschillende rizol soorten kunnen in Duitsland worden gekocht, adres van webwinkel stuur ik desgewenst toe. Verder is het van belang je goed in te lezen in deze therapie. http://www.klinghardtacademy.com/Rizols-and-Ozonides/
Het is een dure therapie, maar de moeite waard om te proberen. Rizol is de voorganger van de antibiotica en is bewezen effectief, oa bij kanker. Er is uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan naar rizol. Een aardig citaat uit een van de documenten die bij de Klinghardt Academy is opgenomen:

'The active substance of this medication consists of ozonised vegetable oils, as used in medicine from 1915 to 1947, but which were neglected once antibiotics were invented.'
http://www.klinghardtacademy.com/images/stories/rizol/rizol_information_sheet.pdf

Nog een interessant citaat:

'Indications:
Chronic fatigue, intestinal fungal infection, skin and 30-year old nail fungi, eczema, vaginal fungal infection, flatulence, intestinal putrefaction, parasites, constipation.
Also indicated for hyperactivity, hypoactivity, anxiety, depression, if evidence of fungal, bacterial or parasitic infection'.
http://www.klinghardtacademy.com/images/stories/rizol/rizol_information_sheet.pdf

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen