donderdag 1 maart 2018

Hoe verder met het ontgiften van de zware metalen

Het valt niet mee als je je vaak zo ziek voelt, om door te gaan met behandelen. Dan maar stoppen met de behandeling? Nee, want als er een antwoord is op hoe klachten terug te dringen (zowel ehs, lyme en de gevolgen van de zware metaalvergiftiging) is dat het doorgaan op de ingeslagen weg. Het is moeilijk om de ontgifting met koriander, bärlauch en chlorella vol te houden. Het is echter de enige manier om zware metalen uit de hersenen te halen. Het is mijn stellige overtuiging dat als er minder zware metalen in de hersenen zitten, alle klachten, ook de ehs, terug zullen lopen. In mijn geval is dat niet zomaar geregeld. Ik ben zo stom geweest om zonder beschermende maatregelen (kofferdam, en alle andere voorzorgsmaatregelen die dr. Mutter aanbeveelt) alle amalgaam en goud in 1 keer te laten verwijderen. Hierdoor zijn er zeer veel meer kwikzilverdampen in mijn hersenen terecht gekomen. Maar laten we even duidelijk zijn. Die tandarts die dat bij mij gedaan heeft, is zeer te verwijten. Ik wist niet van die noodzakelijke voorzorgsmaatregelen toentertijd.
Het is overigens noodzakelijk om straling in je woning terug te dringen als je met ontgifting bezig bent. Je krijgt namelijk heel veel hoofdpijn als je dat niet doet. Om die reden loop ik soms binnen in huis met een afgeschermde hoofddoek rond. Straling blokkeert de ontgifting.

Onderstaande Duitse website zet in het kort neer waar het om gaat bij het ontgiften van de zware metalen. Eerst de vullingen met voorzorgsmaatregelen eruit laten halen. Daarna ontgiften. DMPS wordt niet genoemd, maar is het middel om het bindweefsel te ontlasten van zware metalen (dr. Klinghardt, dr. Mutter). Daarna pas aan de slag met koriander, bärlauch en chlorella. Aanvullen van mineralen is net zo belangrijk, net als de genoemde aminozuren. Selenium moet enkel worden ingenomen, niet met andere stoffen (dr. Mutter). Zie verder de tekst:
https://www.naturepower.de/vitalstoff-journal/naehrstoffe-von-a-z/glossar-a/ausleitung-von-quecksilber-mit-baerlauch-koriander-und-chlorella/

Chlorella Pyrenoidosan (poeder of tabletten met certificaat van residu zware metalen)
 Daslookblad: tinctuur gebruiken (Bärlauch in het Duits). Vers kan ook.


Korianderblad: tinctuur gebruiken

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen