zondag 8 april 2018

G5 en wat dan?

Ik maak me wel wat zorgen om de komst van het G5 netwerk in 2020. Ik moet nu al zendmasten ontwijken als ik bijv. buiten fiets. Zo heb ik mijn eigen routes in Rotterdam waar ik redelijk fietsen kan. Ook zijn er plekken waar ik goed kan zitten. Maar wat als er op alle lantarenpalen zenders komen te hangen, inclusief de lantaarnpaal direct voor mijn huis? Als ik tegen die tijd nog steeds zo ziek wordt van straling, zal ik mijn huis uit moeten en mogelijk Nederland weer uit moeten gaan.

Ik ga ervan uit dat ehs een zaak is van achterliggende lichamelijke ziekten, u kunt hierover lezen op deze blog. Deze achterliggende ziekten, waaronder lyme in mijn hoofd, kunnen behandeld worden. Ik ga door met behandeling en ik zie wel waar ik uitkom.

Schandelijk is het nietwaar, dat je die k G5 zal moeten tolereren. Net zo schandelijk dat je met de ernstige achterliggende lichamelijke ziekten niet terecht kan bij een arts vanwege de straling. Laat ik maar zwijgen over het feit dat er geen kundige artsen in Nederland zijn die én met de ehs kunnen omgaan, én zware metalen kunnen verwijderen, én een chronische lyme effectief kunnen behandelen. Waar betaal ik eigenlijk zorgpremie voor?

(14 april)

Ik las op nu.nl dat het mogelijk pas 2022 of 2023 wordt voordat G 5 wordt ingevoerd. De beoogde frequenties worden nu nog gebruikt door de hulpdiensten en willen dat blijven doen tot 2022-2023.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten