zondag 2 oktober 2016

3 oktober 2016

Tussen het inpakken door toch nog even een bericht plaatsen. Ik vindt het belangrijk om uit te leggen hoe ik omga met elektrohypersensitiviteit. Waarom? Omdat mensen die ehs hebben ervan bewust te maken dat de ehs wel eens heel goed te maken kan hebben met achterliggende ziekten. En ziekten, is mijn overtuiging, kun je bestrijden. Vaak blijkt lyme zo'n ziekte te zijn, maar ook de vergiftiging met zware metalen speelt meestal mee. Van zware metalen wordt je ziek, vroeg of laat, maar je zult ziek worden. Die troep moet er dus ook uit. Het lichaam krijgt klappen door deze zware metalen en moet ook opgekrikt worden door vitaminen en mineralen. In deze context plaats ik mijn vergrote behoefte aan vitamine B12. Aangezien de zware metalen het zenuwweefsel aantasten kan het geen kwaad om extra B vitaminen te nemen. Ik had dit al eens voorgeschreven gekregen door dr. Mutter, de arts waarbij ik in 2014 in behandeling ben geweest. Inmiddels weer gestart met Methyl-Guard Plus. Hier zit vitamine B12, B6, B2, Betaine en Foliumzuur in en wel in die vormen die direct in het lichaam kunnen worden opgenomen. Vitamine B12 injecties blijf ik ook nemen, zolang dat nodig is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten