vrijdag 16 september 2016

16 september 2016

Opmerking over vitamine B12: er is een en ander mis m.b.t. dit belangrijke vitamine als je vergiftigd bent met zware metalen. E.e.a. functioneert dan niet naar behoren. In boeken van dr. Mutter staat vermeld wat de ziekmakende effecten zijn van kwikzilver e.a. zware metalen op de vitamine B12 huishouding. Ik ben inmiddels bij een reguliere arts in Nederland geweest die onderzocht heeft of ik B12 kan opnemen. Het blijkt uit het reguliere onderzoek dat ik geen problemen met de opname van B12 heb. Maar deze arts houdt zich niet bezig met zware metaalbelastingen en kon de relatie tussen die belasting en B12 dus niet vaststellen. Voorts wil ook nog vermelden dat er m.b.t. B12 nog niet al te veel bekend is in de reguliere geneeskunde. Ik was gestopt met de B12 injecties (Methylcobalamine 1000 mg) op advies van de reguliere arts waar ik kortgeleden geweest was. Mijn bevindingen nadat ik gestopt ben:
- zodra ik in een stralingsbelaste omgeving ben neemt de behoefte aan B12 duidelijk toe. Dit bleek de laatste keer in Nederland waar ik een aantal dagen was. De andere keren in Nederland is veel beter gegaan. Het verschil? Die vorige keren heb ik iedere dag B12 gespoten.
- ook hier in Duitsland blijk ik het regelmatig nodig te hebben.
- er zijn aanwijzingen dat de stralingsgevoeligheid afneemt als ik iedere dag spuit.
Voorlopig ga ik ongeveer 1x per week B12 injecteren. En in Nederland zal ik niet schromen om desnoods dagelijks te injecteren. Vooralsnog is er geen enkele aanwijzing dat je teveel aan B12 zou kunnen krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten