dinsdag 5 april 2016

In 2012 was ik behoorlijk ziek, de ehs prominent aanwezig. Ik kon zowat nergens meer zijn. Inmiddels gaat het een stuk beter. Zie onderstaande vergelijking:


Nederland  in 2012                                                        Duitsland in 2016
* stroom moest uit, zelfs de aarding eruit getrokken/  stroom staat altijd aan, behalve in de slaapkamer staat      stroom uit.
* bovengrondse stroom en schrikdraad 'voelde' ik / geen problemen met bovengrondse stroom, schrikdraad
* niet mogelijk om naar een winkel te gaan /  loop regelmatig langere tijd in een druk winkelcentrum
* tv kijken: onmogelijk /  ik kijk regelmatig tv    
* veel hoofdpijn e.a. klachten  / hoofdpijn e.a. klachten sterk afgenomen
* uitgeput / energiepeil is weer normaal
* veel slaapproblemen/ geen slaapproblemen
* autorijden was zeer problematisch, ook de dieselauto/  autorijden gaat nu goed, wel last van straling van  smartphones uit auto's die achter mij rijden
* lange autoreizen zeer problematisch  / lange autoreizen gaan nu veel beter 
* telefoneren gaf pijn, ook met speaker /   telefoneren niet meer pijnlijk, ik gebruik de speaker
elektrische apparaten kon ik niet bedienen / geen problemen met gebruik van elektrische apparaten
* werken achter computer vrijwel niet mogelijk/  ik kan onbeperkt werken achter de computer
* ik moest mijzelf regelmatg aarden /  aarden is verleden tijd



Ik kom zojuist een interessant artikel tegen op stopumts: '(M)Ein Weg aus der Elektrosensibilität'. Ga ik nog bestuderen en kijken of ik dingen herken.  http://www.stopumts.nl/doc.php/Artikelen/9850/%28m%29ein_weg_aus_der_elektrosensibilit%C3%A4t


Geen opmerkingen:

Een reactie posten