donderdag 17 maart 2016

Waarom deze blog? Ik wil bekendheid geven aan mijn aanpak van elektrohypersensitiviteit. Ben van mening dat dit succesvol is. Zodat andere stralingsslachtoffers hun voordeel hiermee kunnen doen.
Mensen die ziek geworden zijn van de straling, zijn vaak ten einde raad. En daar wordt vreselijk misbruik van gemaakt. Kwakzalverij viert hoogtij en dat zint mij niet. Op deze blog wordt dit aan de kaak gesteld.
Andere reden voor deze blog is dat ik graag wil vertellen hoe ik mijn leven vorm geef. Het is geen gemakkelijk leven, met ups en downs. Uiteindelijk moest ik Nederland uitvluchten en dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten.......

2 opmerkingen:

  1. hoi Marja
    succes met je blog! we hebben al vaker gemaild maar dit is een ander platform.
    Net als jij heb ik ook moeten verhuizen vanwege de EHS maar vooral ook fijnstof klachten. MCS heeft mijn immuunsysteem ondermijnd en zo heeft ook EHS vat gekregen op mijn systeem. Zo zie ik het in ieder geval. Ik moet ook constant alert blijven om mijn lichaam en omgeving zo optimaal mogelijk te houden. Mijn klachten zijn na de verhuizing met 90% afgenomen, maar het gaat idd met ups en downs, en van alles proberen. En ik heb ook wat zaken aangeschaft, wat het geld niet waard was, en die de helende belofte niet na kwamen. Ik denk dan vooral aan het floww buisje van metaal, met een spoel erin. Voor mij werkte dat niet. Tja.. je weet niet waar je het zoeken moet, met deze problematiek. Ons lichaam heeft geen duidelijk zintuig om te duiden wat er aan de hand is. Succes met alles! Groetjes Paul

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Paul
      Dank je voor je reactie. Fijn dat je klachten met 90% afgenomen zijn! Ja, het blijft lastig om het goede te doen waardoor je je uiteindelijk wat beter zult voelen. MCS heb ik in Nederland behoorlijk gehad (2012). Ik kon bijv. de geur van brood niet verdragen naast allerlei andere (chemische) geuren. Nu gelukkig bijna geen last meer van. Ik hoor wel vaker dat floww niet werkt. Succes met je aanpak. groetjes, Marja

      Verwijderen