maandag 21 maart 2016

Afgelopen week zijn we een dag in Nederland geweest. Op de heenweg 5 kwartier in Duitsland in de file gestaan. Verder op verschillende plekken in Rotterdam geweest. Zonder noemenswaardige problemen met de straling. Ik vind dat bijzonder. Dat is ook wel eens anders geweest. In 2012 kon ik nauwelijks in de auto meerijden (we reden toentertijd een oudere dieselauto). Ik kon toen  zeker niet Rotterdam in.
Interessant wat er de dag daarna gebeurt: een heftige reactie (Herxheimer reactie) op de gebruikelijke lyme-medicatie. Mijn conclusie: het is dus waar wat lyme- en stralingsdeskundige-expert dr. Klinghardt zegt over straling en lyme. De spirocheten (de bacteriƫn die lyme veroorzaken) worden opgefokt door straling, ze worden actiever en gaan zich voortplanten. Kortom: als je lyme hebt, wordt je dus zieker van de straling. Voor mij betekent dit dat ik nog niet van die lyme af ben. Behandelen en nog eens behandelen is het devies. Niet met antibiotica, wat uiteindelijk niet helpt bij een chronische lyme, maar een behandeling met natuurlijke middelen. Op een later moment meer hierover.

Overigens, de klachten van een chronische lyme hebben een sterke overeenkomst met ehs-klachten. Heeft u al voor uzelf uitgezocht of u lyme heeft? Vooral van belang als u elektrohypersensitief bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten