donderdag 17 maart 2016

Mag ik een tip geven? Leg je nooit neer bij je situatie als je stralingsgevoelig bent. Ik bedoel dit: ga op zoek naar de oorzaken waarom je stralingsgevoelig bent geworden, waarom je ziek bent geworden. Ja, ehs (elektrohypersensitiviteit) heeft alles te maken met de ziekten die je hebt. Dus niks hooggevoeligheid als bijzondere eigenschap, of: je moet er maar mee leren leven: het is niet anders.
Met dit soort opvattingen kom je geen stap verder. Prikkelende uitspraken die ik doe? Ik nodig je uit om te reageren!!!!!!

Even een opmerking over de tijd die onderaan de berichten staat. De tijd klopt niet, moet ik nog gaan uitzoeken hoe ik dat kan wijzigen.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben het roerend eens. Ook ontroerend, want hoe ver ben je gefolterd met EHS, als je niet anders kan denken, dan dat het je lot moet zijn, of dat het slechts dit leven is, en het beter wordt in een volgend leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Treffend is de vergelijking ehs met foltering, ben ik helemaal met je eens.
    Helaas kom je de gedachte van 'je lot' of 'hooggevoeligheid' bij mensen met ehs tegen. Ik kan het wel begrijpen: het is zo'n strijd om de ehs te lijf te gaan. Soms zakt de moed je in de schoenen en leg je je dan maar bij de situatie neer. Is echter inadequaat en schiet niet echt op. Blijven zoeken naar oplossingen is beter, al is het voor de zoveelste keer.

    BeantwoordenVerwijderen