dinsdag 7 februari 2017

Kruiden en voedingssupplementen



Hier komt binnenkort informatie van alle kruiden en voedingssupplementen die ik momenteel neem. 

Vitaminen en mineralen
* Methylcobalamine 1 mg injectie, intramusculair 1x per dag
* Methylguard Plus 1 capsule, 1 x per dag
opmerking d.d. 10 mei: gestopt met methylcobalamine omdat hierin kobalt zit die door DMPS wordt uitgescheiden. Hierdoor wordt er minder of zelfs geen kwikzilver meer gebonden en uitgeleid. 
* Natrium selenit 1000 mcg, 1 x per dag (moet separaat worden ingenomen)
* Omega 3-6-9 in de vorm van Lijnzaadcapsules: 2 x 1000 mg voor het slapen.

Tijdelijk gebruik ik ook Zink Picolinate 15 mg, 1 capsule, ter ondersteuning bij de DMSA/ DMPS therapie.

Kruiden
* Klinghardt Lyme cocktail: aangepaste versie.
* Chlorella Pyrenoidosa, uit Duitsland afkomstig, bio en gecertificeerd door 'Naturland': 11 á 12 gram verdeeld in 3 x over de dag. In ieder geval 1x voor het slapen.
* Rizol Epsilon druppels: wisselende dosering, per keer 3 druppels, 12 tot 16 druppels per dag
* Tinctuur van Andrographis Paniculata, Catsclaw, Sarsaparilla, Kalmegh (eigen fabricaat): 3 x 4 druppels, soms meer
* Kaardeboltinctuur (eigen fabricaat): 3 x 5 druppels, soms meer

>> Rizol Epsilon: oplossen in water en separaat innemen. Na stralingsbelasting neem ik vaak extra Rizol, de klachten verminderen dan. Mogelijke verklaring hiervoor: straling veroorzaakt grotere activiteit van de Lyme-spirocheten en daardoor worden meer neurotoxinen uitgescheiden. De rizol dringt mogelijk de activiteiten van de spirocheten terug. Als ik langere tijd van huis ben, neem ik een waterflesje mee met 3 druppels rizol zodat ik dat onderweg kan innemen.

>> De beide tincturen gezamenlijk oplossen in water.
>> Voor alle kruiden geldt: niet met hete dranken innemen,


deze informatie wordt nog bijgewerkt en aangevuld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten