maandag 5 april 2021

  Lezing dr. Dietrich Klinghardt (2013)

https://www.youtube.com/watch?v=THZhANfFnyY&list=PLpJk7vdCF97kSe_pI8_UXB11GDL1BlJC4&index=9&ab_channel=InovaNature.com

waarin hij ondermeer zegt:

- eerst detoxificatie (verwijderen van gif waaronder zware metalen) alvorens lyme te behandelen

- vergiftiging met zware metalen (m.n. het kwikzilver uit amalgaam) van de moeder tijdens de 1e zwangerschap: 2/3 hiervan gaat via de placenta naar de foetus. Indien het een jongetje is, is dit nog meer omdat testosteron en kwikzilver een synergetisch effect hebben.

-  HPU is een afwijking (ernstige tekorten aan zink, vitamine B6, Biotin en Mangaan) die een progressief beloop kent. Dwz: deze afwijking tast het lichamelijk en mentaal functioneren steeds verder aan. HPU moet om die reden behandeld worden, lees: suppletie van de tekorten. HPU treedt op bij veel ziektebeelden, klachten en bepaalde vormen van afwijkend gedrag. In ieder geval bij de ziekte van lyme (80% lymepatiënten hebben tevens HPU) en bij vergiftigingen met zware metalen (in 75% van de gevallen is er tevens sprake van HPU). 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb er al eerder over gelezen bij Klinghardt, maar verder nog niet bekeken of ik zou moeten laten onderzoeken of ik HPU heb. Inmiddels wil ik dat wel laten onderzoeken. Ter voorbereiding hierop ga ik eerst deze video goed bestuderen. Inmiddels vraag ik me ook af wat de relatie tot een evt. HPU tot elektrohypersensitiviteit is. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten