donderdag 30 mei 2019

Op het ene moment dromen over vakantie.....

Om vervolgens later weer met je neus op de feiten gedrukt te worden: dat je zelfs van je slaapplek in je eigen huis niet zeker kunt zijn. Ik heb al langere tijd 's nachts pijn. Vaak wordt ik hiervan wakker middenin de nacht. Pijn, is voor een lymepatiënt geen uitzondering, helaas. Ik neem 's nachts lyme-medicatie in, waardoor de pijn weer verdwijnt en ik de slaap kan hervatten. Maar er speelde meer. Mijn slaapplek was behoorlijk goed afgeschermd. Op een gegeven moment heb ik hf meter op de geluidsfunctie gezet. Ik ben behoorlijk geschrokken van wat er aan verschillende signalen binnenkwam. Mijn slaapplek was niet meer veilig. Diezelfde ochtend proefopstelling gemaakt in de woonkamer. De metingen (geluid) bleken veel beter. En slaap ik dus iedere nacht op de grond in de woonkamer. Ik maak binnenkort foto's zodat ik kan toelichten hoe de afscherming eruit ziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten