donderdag 21 juni 2018

Aarding en elektrohypersensitiviteit

Over dit onderwerp kan veel geschreven worden. Eerst maar mijn eigen ervaringen met het aarden van mijzelf. Regelmatig loop ik buiten (tuin of park) op mijn blote voeten. Ik voel me daardoor goed en het helpt mij om te herstellen na stralingsbelasting. Verder ben ik me aan het oriĆ«nteren op schoenen met leren zool. Het gaat om 'zachte' schoenen (volledig leer, ook de zool), schoenen die eerder eruit zien als een soort pantoffel. Je maakt op die manier contact met aardoppervlak en dus het aardmagnetisch veld wat heilzaam is, zeker als er ontstekingen in je lijf zitten. Ik verwacht eigenlijk dat als ik die schoenen ga gebruiken, ik met minder problemen in een winkel of andere ruimte kan zijn. Wordt vervolgd. 

IMG_0824-2.jpg
http://intothewildway.squarespace.com/shop/lion-moccasin-shoe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten