dinsdag 5 december 2017

Je hebt sterke schouders nodig en een wil om door te gaan........

En dat klinkt over radio 4 precies op het moment dat ik het nodig heb. Voor mij een hemelse boodschap van God met een glimlach. De straling is op dit moment in de huiskamer zo erg dat ik in mijn kooi gekropen ben met stoel, tafel en laptop. Die kooi: 2 afgeschermde kamerschermen met een afgeschermd dak, ik maak dit als het nodig is. Het staat dus niet continu in mijn woonkamer.
Een Sinterklaasavond om niet te vergeten!!!!



Ik ben momenteel weer begonnen met de combi chlorella, bärlauch- en koriandertinctuur om zware metalen uit de hersenen te halen. Dit is af te raden voor mensen die nog metaal in hun gebit hebben. De zware metalen in de hersenen fungeren als antennes voor straling, ik heb daar schoon genoeg van. Voor wie dit nieuwe informatie is, zie bijv. het bericht van dr. Mercola uit 2012. 


1 opmerking:

  1. Hoi Marja,

    Mijn naam is Karin. Fijn dat je een blog bijhoudt hierover. Ik heb ook EHS. Nu in de late avonduurtjes aan het bedenken of ik mijn aardlekschakelaar gewoon kan omzetten. (?) Mijn groepen staan al een aantal nachten allemaal uit, heerlijk!

    Succes!

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen