vrijdag 4 augustus 2017

Provider internet, telefoon, tv en radio

Wij zijn uitgekomen bij Xs4all, verbinding via de telefoonlijn van KPN.  Wifi kan gewoon uitgeschakeld worden, er wordt door Xs4all nooit wifi aangezet, ook niet bij een update. Wifi-verbinding is enkel een paar minuten actief als ik de stroom in de ochtend weer aanzet. Tv kunnen we nog niet via Xs4all regelen, er moet eerst door KPN in onze wijk een betere kabel aangelegd worden. We kijken tv via het  'oude' centrale antennesysteem. Router geeft geen straling (nagemeten met Cornet meter. http://www.radmeters.com/RF-meters-detectors.html

Glutenvrij eten

Sinds 2 weken eet ik glutenvrij. Heb ik allerlei redenen voor. Oa om ervoor te zorgen dat er voldoende vitamine B12 opgenomen kan worden in de darmen en dus te kunnen stoppen met de dagelijkse B12 injectie (methylcobalamine 1000 mcg). Dat laatste is noodzakelijk om verder te kunnen gaan met de noodzakelijke ontgifting van zware metalen met DMPS injecties. DMPS bindt zich eerst aan methylcobalamine en kan dan geen zware metalen meer binden. Het opvallende is dat ik, sinds ik de gluten heb afgezworen, me vrij goed voel. Toen ik eerder gestopt was met de B12 injecties, had ik zeer weinig energie en het gevoel dat ik in elkaar zou zakken. Glutenvrij eten blijkt bij mij belangrijk te zijn. Uit onderzoek in het ziekenhuis is overigens gebleken dat ik geen problemen met de opname van B12 heb. Er wordt echter in het doorsnee medische circuit geen rekening mee gehouden dat gluten de darmen dichtsmeren, en tot het lekkend darmsydroom kunnen leiden. Als gevolg van het lekkend darmsyndroom kunnen voedingsstoffen niet goed worden opgenomen. En kunnen afvalstoffen weer in het lichaam terecht komen. Ziekmakende bacteriën oa, spirocheten bij de ziekte van Lyme, gebruiken gluten om zichzelf in te kapselen en zijn daardoor moeilijk te behandelen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten